پزشکان سلامت نگر مرکز گوارش بیمارستان شریعتی پروفسور کاظم عباسیون
  • سفارش پروژه
  • پشتیبانی
سفارش پروژه
(10417 بار خوانده شده)

سفارش پروژه



نصـب :

نصب نرم‌افزار درصورت استفاده آن در اینترنت و شبکه‌هایی که امکان اتصال به آن شبکه از راه دور وجود داشته باشد بصورت رایگان انجام می گیرد. در مورد شبکه‌هایی که (بنا به هر دلیل امنیتی و ....) امکان دسترسی به آنها از راه دور وجود نداشته باشد ، درصورت درخواست مشترک مبنی بر نصب در محل (خارج از محدوده تهران) هزینه آن بر اساس محل اعزام کارشناس محاسبه می‌گردد.

امکانات :

حداکثر امکانات ارائه شده به همراه هر بسته در جدول بالا مشخص شده است . در زمان سفارش هر بسته با توجه به درخواست مشترک تعدادی یا تمام بسته های مذکور نصب میشوند . در صورتی که بعد از نصب اولیه نیاز به امکانات جدیدی وجود داشت ( چه این امکان در بسته موجود باشد و در زمان نصب اولیه توسط مشترک درخواست نشده باشد ویا اینکه این امکان خارج از بسته انتخابی مشترک باشد) هزینه ایجاد و نصب آن امکان جداگانه محاصبه میشود.

آموزش :

آموزش طی جلسات تعیین شده هر بسته نرم‌افزاری بصورت حضوری انجام می شود. مدت هر جلسه یک ساعت و بنا به درخواست مشترک در طول مدت پشتیبانی (برای یک یا چند نفر از نمایندگان مشترک بطور همزمان) تشکیل می‌شود. درصورت نیاز مشترک به تشکیل جلسات آموزشی مازاد، برگزاری هر جلسه با پرداخت ۵۰۰.۰۰۰ ریال انجام پذیر خواهد بود.

پشتیبانی :

پشتیبانی نرم افزار بصورت ۲۴ ساعته از طریق ایمیل، تلفن، دورنگار، پست الکترونیک و ارسال اتوماتیک پیام خطای برنامه به واحد پشتیبانی انجام می‌گیرد، مدت زمان و نوع پشتیبانی هر بسته مشخص شده است و درصورت نیاز مشترک نسبت به افزایش مدت پشتیبانی ، ارائه خدمات پشتیبانی هر دوره یک ساله با پرداخت ۳۰٪ قیمت روز بسته، انجام‌پذیر خواهد بود.

بروزرسانی :

تمامی بسته‌ها در مدت زمان تعیین شده دارای به روز رسانی فنی بوده و به این معناست که در صورت انتشار نگارش جدید نرم افزار ، مشروط بر اینکه دوره بروز رسانی منقضی نشده باشد ، نگارش جدید بصورت رایگان برای بسته شما در دسترس است و توسط تیم پشتیبانی محتوا وب سایت شما به روز میشود. درصورت تمایل به افزایش مدت بروزرسانی، هر دوره یکساله با پرداخت ۴۰٪ قیمت روز بسته انجام‌پذیرخواهد بود.

سرویس میزبانی وب :

هر بسته به همراه یک سرویس میزبانی وب متناسب با آن بسته ارائه می‌شود. سرویس میزبانی وب هر بسته به مدت یک سال به‌صورت رایگان قابل استفاده می‌باشد که پس از مدت یکسال در صورت تمایل مشترک بر طبق تعرفه روز خدمات میزبانی وب قابل تمدید می‌باشد. استفاده از سرویس میزبانی وب مذکور اختیاری بوده و مشترک در صورت تمایل می‌تواند بسته نرم‌افزاری خود را با سرویس‌های دیگر میزبانی وب نانو پارس‌ مورد استفاده قرار دهد.

ورود اطلاعات سایت :

منظور از ورود اطلاعات سایت ایجاد و طراحی ظاهری صفحات با استفاده از نرم افزار می‌باشد که این عمل توسط مشترک به راحتی قابل انجام است، چنانچه مشترک ورود اطلاعات و طراحی صفحات را نیز به شرکت محول نماید ، هزینه هر صفحه براساس تعداد صفحات و طبق تعرفه طراحی محاسبه می‌گردد .

چند زبانه :

تمامی بسته ها دارای یک زبان می‌باشند ، در صورت نیاز به افزودن تعداد زبانهای سایت افزایش هر زبان با پرداخت ۱۵٪ قیمت روز بسته ، انجام پذیر خواهدبود.

قالب اختصاصی :

بسته‌هایی که شامل قالب اختصاصی می‌باشند علاوه بر قابلیت استفاده از قالب‌های آماده می توانند طرح قالب مورد نیاز خود را سفارش دهند. هزینه طراحی هر قالب سفارشی ۶.۵۰۰.۰۰۰ ریال محاسبه می شود. قالب‌های سفارشی در واحد گرافیک طی یک هفته طراحی و بر روی نرم‌افزار قرار می‌گیرند. در صورت تمایل به طراحی قالب توسط خود مشترک، طرز پیاده‌سازی آن بر روی نرم‌افزار در قسمت آموزشی شرح داده شده است.



روند انجام یک پروژه بشرح زیر است:


مشاوره

ما در پروژه های محتوا با توجه به زمینه کاری و مسائل فنی و هنری وب سایت شما آماده ارائه انواع مشاوره در زمینه های ذیل هستیم:

* مشاوره اولیه در مورد لزوم یا عدم لزوم داشتن وب سایت

* مشاوره در نحوه انتخاب نام دامنه و سرویس میزبانی وب (وب هاستینگ)

* مشاوره در زمینه انتخاب سرویس طراحی وب

* مشاوره در بهبود رتبه سایت (Page Ranking) در موتورهای جستجو

قرارداد و نحوه پرداخت

روند تهیه و تنظیم یک قرارداد در پروژه های محتوا به این صورت می باشد که، ابتدا پیش فاکتور و نمونه قرارداد برحسب نیاز و درخواست مشتری برای ایشان تنظیم و ارسال می گردد. پس از آن، همکاران ما در واحد فروش نسبت به تنظیم قرارداد اقدام نموده و آن را به امضاء طرفین می رسانند. پس از انجام موارد فوق واحد طراحی وب بر اساس برنامه زمان بندی مشخص شده در قرارداد نسبت به انجام کار اقدام می نماید. در قرارداد طراحی وب و نصب سیستم مدیریت محتوا و پورتال(CMS & Portal)، کلیه موارد مورد نیاز از قبیل مشخصات وب سایت، تعهدات طرفین، نحوه پشتیبانی از محصول، شرایط گارانتی خدمات و همچنین جریمه تاخیر در تحویل کار پیش بینی و قید شده است. نحوه پرداخت مبلغ قرارداد به شرح ذیل می باشد :

* 50 درصد از مبلغ کل به صورت پیش پرداخت

* 35 درصد از مبلغ کل پس از مشاهده و تایید قالب طراحی شده برای سایت

* 15 درصد از مبلغ کل پس از تکمیل موضوع قرارداد و تایید مشتری

اجرای پروژه

روند انجام یک پروژه طراحی وب (Web Design Project) خواه استاتیک (Static Website)، فلش (Flash Website) و یا سیستم مدیریت محتوا و پورتال (CMS & Portal) ابتدا با مطالعه و تحقیق در مورد هر پروژه آغاز می گردد. با مشاهده سایت های مختلف در زمینه کاری مشتری و آنالیز هر یک از آنها توسط تیم فنی و هنری بخش طراحی، ابتدا نکات مثبت و منفی هر یک بررسی شده و با در نظر گرفتن سلایق و ایده های مشتریان سعی می شود در انتها سایتی کارآمد و مفید ایجاد گردد.

کنترل در روند اجرا توسط بخش هنری و تعامل با مشتری

محتوا در انجام پروژه های طراحی وب (Web Design Projects) خود از سیستم منحصر به فردی استفاده می کند. به این ترنیب که در کنار تیم فنی طراحی وب، شامل تیم برنامه نویسی و طراحی وب، نظارت مستمر تیم هنری نیز وجود دارد.

ورود اطلاعات اولیه وب سایت

جدا ازپکیج انتخابی طراحی وب، کاربران می توانند از سرویس ورود اطلاعات اولیه (Data Entry) استفاده کنند. این سرویس به کاربرانی که تجربه کمتری در زمینه ایجاد وب سایت دارند کمک می کند تا یک الگوی اولیه مناسب و صحیح برای وارد کردن اطلاعات خود در آینده داشته باشند. هزینه این بخش به صورت توافقی است.

پشتیبانی خدمات طراحی و میزبانی وب

با توجه به سابقه چندین ساله بخش پشتیبانی، همکاران ما در هریک از زمینه های مربوط به وب سایت مشتریان از جمله امور مربوط به دامنه، میزبانی وب(وب هاستینگ)، سرویس ایمیل (پست الکترونیک) و امور مربوط به طراحی وب آماده پاسخگویی به نیازهای مشریان می باشند. در زیر برخی از انواع روش های پشتیبانی نانو پارس ذکر شده است:

* پشتیبانی آنلاین با اعضای بخش پشتیبانی (Online Chat)

* پشتیبانی تلفنی در در تمام ساعات شبانه روز

* پشتیبانی از طریق سامانه نانوپارس



بسته های محتوا بسته ۱ بسته ۲ بسته ۳ بسته ۴ بسته ۵ بسته ۶ بسته ۷ بسته ۸
قیمت(ریال) ۹.۵۹۰.۰۰۰ ۱۵.۹۰۰.۰۰۰ ۲۵.۹۰۰.۰۰۰ ۵۵.۹۰۰.۰۰۰ ۷۹.۹۰۰.۰۰۰ ۱۱۹.۹۰۰.۰۰۰ ۱۷۹.۹۰۰.۰۰۰ ۲۵۹.۹۰۰.۰۰۰
سفارش بسته


محصولات محتوا در بسته های مختلف ارائه شده اند که در صفحه مقایسه محصولات می توانید بسته مناسب خود را یافته و اقدام به خرید نمایید.


چنانچه شرکت و یا سازمانی هستید که بسته مورد نظر را نمی توانید انتخاب کنید می توانید صفحه راه کار ها را مشاهده کنید و یا از طریق فرم تماس با ما مشاوره بگیرید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم جهت انتخاب بسته و سفارش را خواهند داد.

برچسب‌ها: سایت   وب   محتوا   آنلاین   سرور   میزبانی   سفارش   پروژه   هاست