نانوسامانه وب سایت ایران موبایل کلینیک ساختمانی نیک ساز
  • سفارش پروژه
  • پشتیبانی
تجارت الکترونیک
(3204 بار خوانده شده)

تعریف تجارت الکتونیک :

بطور کلی واژه تجارت الکترونیک اشاره به معاملات الکترونیکی می نماید که از طریق شبکه های ارتباطی انجام می پذیرد. ابتدا، خریدار یا مصرف کننده به جستجوی یک فروشگاه مجازی که کالا یا خدماتی را عرضه می کند از طریق اینترنت می پردازد و کالای را از طریق وب یا پست الکترونیکی سفارش می دهد.
نهایتاً کالا را تحویل می گیرد. گروه محتوا قادر است شما را با دنياي تجارت الكترونيك آشنا كرده و امکانات زیادی را در این زمینه به شما ارائه دهد وشما را برای همیشه از تجارتهای سنتی متداول در دنیا بی نیاز می کند.امكاناتي كه ما به شما ارائه مي دهيم عبارتند از :

۱- طراحی سایت :

طراحان ما سایت تجارت الکترونیک شما را که ممکن است به صورت یک فروشگاه یا یک سایت تبلیغات یا هر نوع سایتی که احتیاج به مبادله پول با کالا است را به زیباترین شکل ممکن ساخته و شما علاوه بر داشتن یک سایت کارامد وکامل , یک سایت بسیار ساده وقابل فهم برای مشریان خود دارید که کاربران برای خرید خود دچار سردرگمی نخواهند شد وبه سادگی می توانند از سایت شما خرید نمایند که این مورد خود باعث رضایتمندی بیشتر مشتریان سایت شما خواهد گردید.

۲- آوردن سایت شما در صفحه های اول موتور های جستجو :

شما هر اندازه سایت خوب ،زیبا و کارآمدی داشته باشد تا سایت شما در موتورهای جستجو به چشم نیاید کاربرد زیادی برای شما نخواهد داشت . زیرا کسی سایت شما را نمی شناسد که محصولات سایت شما را مشاهده کند و از سایت شما خرید نماید.

۳- امکان فارسی بودن یا چند زبانه بودن سایت شما :

ما تمامی منوها وگزینه های سایت را به زبان فارسی و بر اساس استاندارد های وب فارسی برای شما طراحی می کنیم و در صورت تمایل شما , ما می توانیم سایت شما را به چندین زبان مثلا فارسی ، انگلیسی و عربی برای شما طراحی کنیم که دراین صورت کاربرانی که در سراسر دنیا هستند در صورت امکان فرستادن محصول به آنجا می توانند از سایت شما خریداری نمایند و این کار بر ارزش و اعتبار سایت شما بسیار می افزاید.

۴- امکان فروش آنلاین :

وصل کردن سایت شما به درگاهای بانکها ایران ودر صورت نیاز بانک ها و شرکت های خدمات پرداخت جهانی

۵- امکان جستجوی محصولات :

امکان جستجوی پیشرفته داخلی محصولات سایت شما برای دسترسی سریع مشتریان به محصولات

۶- امکان ارتباط مشتریان باشما :

امکان ارتباط مشتریان با شما توسط صفحه تماس با ما از چندین طریق

۷- امکان درست کردن فرمهای اطلاعاتی :

امکان ذخیره مقدار فروش و پول دریافتی وکلیه عملیات فروش در یک بانک اطلاعاتی

۸- امنیت سایت :

ایجاد یک فضای مجازی امن برای تبادل کالا با پول
برچسب‌ها: سایت   وب   طراحی   آنلاین   راهکار   الکترونیک   تجارت   خرید