بیمارستان شریعتی شبکه منجی شبکه اشتراک ویدیو سپهر
  • سفارش پروژه
  • پشتیبانی
وب سایت برای چه؟
(2255 بار خوانده شده)

به چه علت سازمان و کسب و کار من به یک وب سایت احتیاج دارد؟

امروزه اینترنت تنها مختص مرفهین ، جوانان و یا افراد تحصیلکرده نیست و به قسمتی از زندگی روزمره تک تک افراد حامعه تبدیل شده است. در جهان بیش از یک میلیارد نفر به اینترنت دسترسی دارند و این چیزی نیست که نتوان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. وب سایتها از مزیتهای خاص و منحصر به فرد نسبت به شیوه های دیگر اطلاع رسانی بر خوردار هستند ،چرا که در مقابل سایر شیوه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی که یکبار یا چند بار در روز پخش می شوند وب سایت ها 24 ساعت در روز و 365 روز در سال فعالیت می کنند. یک حضور متفاوت و پایدار در وب علاوه بر اعتبار و شخصیت دادن به کسب و کار شما وسیله و سرویس مناسبی برای مشتریان شما برای ارتباط با شما خواهد بود.
بعنوان مثال از یک وب سایت می توانید برای موارد زیر استفاده کنید :

• اطلاع رسانی و آموزش مشتریان
• فراهم آوردن یک منبع اطلاعات عمومی و سهل الوصول برای معرفی شرکت ، محصولات ،سیاست ها و موارد دیگر با هزینه بسیار پایین.
• اعلام کردن سرویس ها و محصولات جدید
• فروش سرویس ها و محصولات
• ایجاد امکان تماس با شرکت برای عموم مردم
• جمع آوری اطلاعات و نظرات از مشتریان
• دسترسی به مشتریان مختلف در سطح جهان که به شیوه های دیگر به هیچ وجه قابل دسترسی نیستند.

مشتریان شما ، و نیز مشتریان بالقوه شما ، با استفاده از وب به اطلاعات دسترسی پیدا کرده و خرید می کنند و روابط تجاری شما را گسترش می دهند پس بهتر است آنها را به وب سایت خود دعوت کنید.




• آیا میتوانید از عکس ها و دیگر مطالب من در سایت استفاده کنید ؟

مطمئنا و براحتی می توان هر تعداد عناصر گرافیکی مورد نظر شما را در طراحی سایت منظور کرد حتی شما می توانید از صوت و فیلم هم در وب سایت خود استفاده نمائید .

من می خواهم یک فعالیت اقتصادی جدید را شروع کنم ، آیا شما می توانید یک وب سایت را برای من توسعه دهید ؟

ما به اهمیت یک حضور مستمر در وب کاملا واقف هستیم. ما با کمک شما و در محدوده بودجه شما یک وب سایت جذاب را برای کسب و کار شما توسعه می دهیم و به تدریج با پیشرفت و توسعه کار شما آن را ارتقا خواهیم داد.

• هزینه وب سایت من چه میزان خواهد بود ؟

هزینه طراحی و توسعه یک وب سایت بستگی به عوامل متعددی شامل تعداد صفحات، نحوه طراحی گرافیکی و قدرت آن، محتوای صفحات، تکمیل بودن اطلاعاتی که شما ارائه می کنید، وجود تجارت الکترونیک، استفاده از تکنولوژی انیمیشن فلش، و برنامه نویسی های پایگاه داده و عوامل دیگر بستگی دارد.
برای دسترسی به اطلاعات بیشتر کافیست از  بخش تماس با ما  استفاده کنید.

• طراحی سایت من در چه مدتی انجام می شود ؟

پس از زمان بندی پروژه شما توسط ما و ارائه کلیه محتوای لازم برای برپایی وب سایت بسته به نوع و گستردگی فعالیت شما برای فعالیت های کوجک از 3 تا 7 روز زمان لازم است. سایت های دارای قسمت های تجارت الکترونیک و با دارای فعالیت های خاص که مستلزم برنامه نویسی گسترده هستند زمان بیشتری لازم خواهند داشت. در صورتیکه برای طراحی سایت خود عجله دارید هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت خواسته های شما را به نحو مطلوب انجام دهیم.

• برای داشتن یک وب سایت باید از چه خدماتی استفاده کنم ؟

برای هر وب سایت کلا به چهار نوع سرویس احتیاج خواهید داشت : ثبت دامنه ، اجاره فضای میزبانی وب ، طراحی و اجرای وب سایت و تبلیغات که بر حسب درخواست شما کلیه موارد مزبور را برای شما انجام خواهیم داد و شما را راهنمایی خواهیم کرد تا به بهترین نحو مشتریان و بازدیدکنندگان را به سایت خود راهنمایی کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.


• آیا شما از قالب و یا صفحات از پیش آماده شده برای طراحی سایت من استفاده می کنید؟

خیر، هر سایت ساخته شده توسط ما تنها برای یک مورد پروژه مورد استفاده قرار می گیرد و به شکل چندگانه در سایت های مختلف نخواهد بود. این تاثیر ماندگاری در ذهن مخاطبین شما بر می گذارد و بر این نکته تاکید می کند که شما با رقبایتان متفاوت هستید و به کیفیت اهمیت می دهید.

• آیا شما می توانید سایت من را نگهداری کرده و آنرا توسعه دهید ؟

بله ! ما اینکار را برای اکثر مشتریانمان انجام می دهیم و از اینکه می توانیم آنها را در رسیدن به اهدافشان یاری دهیم خوشحالیم. اگر نگهداری سایت شما توسط طراح اصلی آن انجام شود بسیار مفید خواهد بود، مشکلات کمتری داشته و بنابراین هزینه کمتری را متحمل خواهید شد. اگرجه حتی اگر می خواهید آنرا خودتان بروزرسانی کنید ما این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد.

• چگونه می توانیم به ردیابی بازدید کنندگان سایت بپردازم ؟

اگر از سرویس های میزبانی وب ما استفاده کنید به آمار سایت خود در کنترل پنل اختصاصی دسترسی خواهید داشت که دارای اطلاعات کاملی از تعداد بازدید کنندگان، موقعیت جغرافیایی آنها، مدت زمان استفاده آنها از سایت، صفحات خوانده شده و غیره می باشد.

برچسب‌ها: سایت   وب   محتوا